I said..

LIFE IS NICE AND ENJOYABLE WHEN YOU SHARE SOMETHING WITH PEOPLE AROUND YOU..CHEER THEM..MAKE THEM LAUGH TOGETHER WITH YOU..do not underestimate others..everybody have their own weakness..principle always be in heart to have good personality..respect others..THAT IS THE REAL MEANING OF LIFE! :D

About Me

My photo
HAFIZ YUSOFF,fashion lover,sleep lover,nescafe lover,"pelik-pelik" lover,vintage lover,berseluar singkat sekali-sekala

Thursday, June 7, 2012

PEMBANTU PELAJAR MINGGU HALUANSISWA ASASI 2012/2013

ASSALAMUALAIKUM....
Waahhh!Penat lelah terbayar lepas selamat tiba di rumah;GURUN,KEDAH nan tercinta.
Mula-mula tu tak mau langsung nak jadi pembantu pelajar(PP) ni, at last, end up tergedik-gedik nak isi borang untuk jadi PP masa last day final exam.SEBAB UTAMA?NAK TRAIN EMCEE and SHARE MY EXPERIENCE AS EMCEE last year.
Tapi, banyak pengalaman yang aku dapat weyh!Jadi lebih penyabar dan rasional,buat keputusan dalam waktu-waktu yang genting dan kritikal, dan yang best DAPAT RAMAI KAWAN yang sebelum ni tak pernah kenal dan sembang langsung dengan mereka-mereka semua ni.RINDULAH SEMUA PP!
 SEPANJANG KEM PP




Meet my biro, BIRO ATURCARA DAN PROTOKOL(Atul sorang ja takde)


cool weyh dapat work in a team dengan biro kesenian ni!


hahahahaha..leste sat pakai seluaq kembang ni!


MINGGU HALUANSISWA ASASI SESI 2012/2013




See!60 PP manage 1507 students!




so, ni lah dia emcee untuk MALAM PERSEMBAHAN HALUANSISWA ASASI 2012/2013 yang saya dan saya punya biro dah trained. Asyraf,Syikin and me did the script.

**seronok sangat weyh jadi PP ni walaupun penat.Semua PP memang tabah lah sebab sabar ja dengar certain parents yang dok marah masa hari pendaftaran tu sebab ada masalah bilik tak cukup dan tidur pun tak menentu masa dan tempat.PP pun memang tak boleh nak buat apa sebenarnya, sebab ni kolej yang handle hal-hal bilik semua ni.Alhamdulillah,lepas hari pertama tu,everything goes smoothly la even ada sikit-sikit probs kat mana-mana.Can u imagine that 60 PPs handle 1507++ students?crazy kan but that is us!Alhamdulillah,ALLAH dah kurniakan kekuatan kepada semua PP untuk menjalankan tugas masing-masing dan semuanya berjalan dengan lancar.WE ARE LEGEND!!! :)
p/s-gambar ni semua sumber aku sendiri dan biro teknikal dan tugas-tugas khas.

No comments:

Post a Comment