I said..

LIFE IS NICE AND ENJOYABLE WHEN YOU SHARE SOMETHING WITH PEOPLE AROUND YOU..CHEER THEM..MAKE THEM LAUGH TOGETHER WITH YOU..do not underestimate others..everybody have their own weakness..principle always be in heart to have good personality..respect others..THAT IS THE REAL MEANING OF LIFE! :D

About Me

My photo
HAFIZ YUSOFF,fashion lover,sleep lover,nescafe lover,"pelik-pelik" lover,vintage lover,berseluar singkat sekali-sekala

Friday, December 30, 2011

2011

ASSALAMUALAIKUM....

Menginjak ke tahun 2012 sudah,esok lusa.Update dululah untuk tahun 2011(agak bengong sikitlah ayat ni..lantaklah..! XD)


SEPANJANG 2011...


1-First time pengalaman kerja(ai jaga kounter cc u!hahaha).Ambik lesen motor,kereta nanti lahh..takot!


2-8A 2B-result SPM.Alhamdulillah(aku dah memang tak boleh dah ngan FIZIK.Nak kata minat,tak minat lah.JUJUR!Sebab tu aku dah lebih kurang macam nak give up dengan SPM.Macam manapun aku still struggle untuk subjek yang lain)


3-First time pengalaman interview(KPLSPM-PPC KIMIA.Tapi tak dapat.Depa bagi rekabentuk teknologi sekolah rendah.Serius nak sangat jadi cikgu kimia start lepas perfect score punya programme.Tapi,aku REDHA.)


4-Masuk PASUM-Pusat Asasi Sains Universiti Malaya(best sangat weyh!semua budak EMBUN stail gila baq hang.sama ja mcm kawan-kawan matjiwa dulu.Gila-gila.Gelong sikit especially ASYRANI,PUTRA dan FAIZ<----3 ekoq yang suka merapu.hilang masalah kot weyh!)


5-PERUBAHAN PALING BESAR-berubah daripada nak ambik engineering ke architecture.Ni semua sebab result SPM dan aku sedar aku dah tak boleh dah dengan FIZIK!Dan aku sedar aku bukannya seorang yang suka kira-kira bagai sebab masuk sekolah menengah start dari form 1 dah lembap ngan math bagai ni semua.Berdoa supaya dapat sambung archi untuk degree nanti!


Jadi,aku mengharapkan yang terbaik untuk tahun 2012 ni....


1-Menjadi lebih matang
2-Dapat kurangkan tidur dan lebihkan buat tutorial(haaaa?)
3-Tak kembung perut berangin lagi time hujung minggu orang balik   semua
4-Tak clumsy
5-menjadi hamba yang abdinya tak berbelah bahagi kepada Yang Maha Pencipta


-PAVILIION-
apa cerita 2011 anda-Diyana JonidBaihakiAmalMirul Biran Kutty

3 comments:

  1. heheheheheh macam tau2 ja aku akan wt entri cm ni tp orang tu da wat awal da. mmg nk tggu 31 dis lu tp amek mood dlu sblm tdo mlm ni huhu . wawawa best gak nooo 2011 ang ! nantikan 2011 aku plak !! :D

    ReplyDelete
  2. bai-dh baca dh kau pnya entri.DOKTOR
    diyana-cepat..cepat! XD

    ReplyDelete